Health: ေဆာင္းတြင္းမွာ အစားအေသာက္နဲ႔ပတ္သက္ျပီး သင္သိသင့္တဲ့ အခ်က္ (၄) ခ်က္

ခႏၶာကိုယ္မွာ ေႏြရာသီမွာထက္ ဗီတာမင္ ဒီ ေလ်ာ့နည္းတတ္ပါတယ္။

play

 

၁ - သၾကားဓာတ္

ခႏၶာကိုယ္တြင္း သၾကားဓာတ္ကို ထိန္းထားတာဟာ စိတ္ခံစားမႈေတြကို ပိုမိုတည္ျငိမ္ေစျပီး ေဆာင္းတြင္းမွာ ျဖစ္တတ္တဲ့ ထိုင္းမိႈင္းအလိုမက်မႈေတြကို ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။ 

၂ - ဗီတာမင္ စီ

play

 

ဗီတာမင္ စီဟာ ေဆာင္းတြင္းအတြက္ အထူးေကာင္းမြန္ပါတယ္။ ကိုယ္ခံအားစနစ္ကို ပိုမိုျမႇင့္တင္ေပးသလို ေဆာင္းတြင္းမွာ ျဖစ္တတ္တဲ့ အသားအေရေျခာက္ေသြ႕ညိႇဳးေလ်ာ္တာေတြကိုလည္း ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

၃ - အသီးအရြက္

play

 

ေဆာင္းတြင္းမွာ အသီးအႏွံေတြဟာ ပိုမိုလတ္ဆတ္ အရည္ရႊမ္းသလို အဆုိပါ သီးႏွံေတြကို စံုလင္ေအာင္ စားေပးဖို႔ လိုပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ အေရာင္စံုလင္စြာ အသီးအႏွံအမ်ိဳးမ်ိဳးကို စားေပးသင့္ပါတယ္။

၄ - ငါး

play

 

ခႏၶာကိုယ္မွာ ေႏြရာသီမွာထက္ ဗီတာမင္ ဒီ ေလ်ာ့နည္းတတ္ပါတယ္။ ဗီတာမင္ဒီၾကြယ္ဝတဲ့ ငါးကို စားေပးသင့္ပါတယ္။

Photos & Source: Prevention

ေဆာင္းရာသီမွာ အသီးအႏွံေတြ စားလား»

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား