Health: ဗုိက္ပူျခင္းကို ကာကြယ္ႏုိင္မယ့္ ရိုးရွင္းတဲ့နည္းလမ္း (၄) ခု

ထမင္းစားတဲ့အခါ အနည္းဆံုး အခ်ိန္ မိနစ္ ၃၀ ယူျပီး ျဖည္းျဖည္းစားသင့္ပါတယ္။

play

 

ဗုိက္ပူရုံတင္မကဘဲ တစ္ခုခုစားျပီးတဲ့အခါတုိင္း ဗိုက္ကတင္းၾကပ္ေနတဲ့လို ခံစားရတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဂတ္စ္ပါတဲ့ ေဖ်ာ္ရည္ေတြေသာက္တဲ့အခါ ပိုဆိုးတတ္ပါတယ္။ ဒီလိုဗိုက္ပူတာကို ကာကြယ္ႏုိင္တဲ့ နည္းလမ္းေတြ ရွိပါတယ္။

၁ - ျဖည္းျဖည္းစား

play

 

ျမန္ျမန္မစားပါနဲ႔။ ထမင္းစားတဲ့အခါ အနည္းဆံုး အခ်ိန္ မိနစ္ ၃၀ ယူျပီး ျဖည္းျဖည္းစားသင့္ပါတယ္။

၂ - ေရမ်ားမ်ားေသာက္

play

 

ေရမ်ားမ်ားေသာက္ေပးပါ။  ေရမ်ားမ်ားေသာက္ျခင္းဟာ အစာအိမ္ရဲ႕ အစာေျခဖ်က္မႈကိုလည္းမ်ားစြာကူညီေပးသလို ေလေတြေၾကာင့္ ဗိုက္ပူျခင္းကိုလည္း ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

၃ - ေဆးလိပ္ျဖတ္

play

 

ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္းဟာ ေလေတြကို ပိုမိုမ်ိဳခ်သလိုျဖစ္ျပီး အစာအိမ္တြင္ ဂတ္စ္ေတြပိုမုိဖြဲ႕စည္းလာပါတယ္။

၄ - လႈပ္ရွားမႈ

play

 

လႈပ္ရွားမႈနည္းတဲ့ ဘဝေနထုိင္မႈပံုစံက သင့္ကို ဗိုက္ပူေစပါတယ္။ ေန႔စဥ္ ၁၀ မိနစ္ေလာက္ လမ္းျပင္းျပင္းထန္ထန္ေလွ်ာက္တာမ်ိဳး လုပ္ေပးသင့္ပါတယ္။ ထမင္းစားျပီးတဲ့အခါမွာလည္း လမ္းေလွ်ာက္ေပးသင့္ျပီး ခ်က္ခ်င္းထုိင္တာမ်ိဳး မလုပ္ပါနဲ႔။

Photos & Source: ZeeNews

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား