Relationships: အလုပ္ခြင္မွာ ေပ်ာ္ေစဖို႔ ဘာေတြလုပ္သင့္သလဲ

လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မ်ားႏွုင့္ ေကာင္းမြန္ေသာဆက္ဆံေရးရိွရန္ အလြန္အေရးႀကီးလွပါတယ္

“ေအာင္ျမင္ေသာဘ၀ဆိုတာ ဘာကို ေခၚတာပါလဲ"

“ေအာင္ျမင္တဲ့ဘ၀ဆုိတာ မိုးလင္းလို႔ မ်က္လံုးႏွစ္လံုးဖြင့္လိုက္တိုင္း ကိုယ္သြားရမယ့္ လုပ္ငန္းခြင္ဟာ ကိုယ္ တစ္ကယ္သြားခ်င္တဲ့ေနရာျဖစ္ဖို႕ လိုတယ္။ ညေန အလုပ္ဆင္းတာနဲ႔ ကိုယ္ျပန္လာရမယ့္ ကိုယ့္အိမ္ကလည္း ကိုယ္ျပန္လာခ်င္တဲ့ေနရာျဖစ္ေနတာ ေသခ်ာဖို႕လိုပါတယ္”

play

ေႏြးေထြးေသာ မိသားစုရိွသည့္ ကိုယ့္အိမ္မွာေပ်ာ္ဖို႔ လြယ္ကူေပမယ့္ လူအမ်ိဳးမ်ိဳး စိတ္အေထြေထြ ရိွေသာ လုပ္ငန္း ခြင္မွာ ေပ်ာ္ဖို႔ဆိုတာကေတာ့ သိပ္မလြယ္ကူလွပါဘူး။ လုပ္ငန္းခြင္မွာ ေပ်ာ္ဖို႕ အလုပ္ခြင္က ေပ်ာ္ရႊင္စရာေကာင္းေသာ ပတ္၀န္းက်င္ျဖစ္ရန္ လိုအပ္သလို မိမိကိုယ္တိုင္လည္း အခ်ိဳ႕နည္းလမ္းေကာင္းေလးမ်ားကို လိုက္နာက်င့္ၾကံဖို႕လိုပါသည္။

play

 

မိမိအလုပ္ကို တန္ဖိုးထားပါ

လုပ္ငန္းခြင္မွာေပ်ာ္ဖို႕ မိမိအလုပ္ကို တန္ဖိုးထားတတ္ဖို႕က အလြန္ အေရးႀကီးပါတယ္။ ေန႕စဥ္နဲ႕အမွ် ထပ္ကာတလဲလဲ ႀကံဳေတြ႕ေနရတဲ့ သင့္ရဲ႕ နိစၥဓူ၀ ေခါက္ရိုးက်ိဳးေနေသာ လုပ္ရိုးလုပ္စဥ္ ေတြကို သင္ ၿငီးေငြ႕ေနႏိုင္ပါတယ္။ အဲလိုအခ်ိန္မ်ိဳးဆိုရင္ သင္ေမ့ေနတာက ကိုယ္လုပ္လုိက္တဲ့ အလုပ္ေၾကာင့္ အက်ိဳးေက်းဇူးခံစားရမည့္ သူေတြကို ေတြးၿပီး ကိုယ့္အလုပ္ကိုယ္ တန္ဖိုးထားဖို႕ပါ။ ဒါေၾကာင့္ အလုပ္ခြင္မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ဖို႕အတြက္ မိမိရဲ႕ေန႕စဥ္အလုပ္ေတြရဲ႕ အေရးပါမႈကို တန္ဖိုးထားတတ္ဖို႔လိုပါတယ္။

play

 

ေက်းဇူးတင္စကား ေျပာဆိုပါ

အကုန္အက်မရိွပဲ ထိေရာက္မႈ အလြန္ရိွတဲ့ နည္းလမ္းေကာင္းပါ။ ေန႕စဥ္မိမိႏွင့္ ထိေတြ႕ ဆက္ဆံေနရတဲ့ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မ်ားကို (မိမိလက္ေအာက္က ၀န္ထမ္းပင္ျဖစ္ေနေစကာမူ) သူတို႔ရဲ႕တန္ဖိုးရိွလွတဲ့ လုပ္ေဆာင္မႈေတြ အတြက္ ေက်းဇူးတင္စကားေျပာဖို႕မေမ့ပါနဲ႕။ ေက်းဇူးစကားတစ္ခြန္းဟာ ေျပာလိုက္တဲ့သူအတြက္ အကုန္အက်မမ်ားေပမယ့္  လက္ခံသူအတြက္ေတာ့ တန္ဖိုးရိွေသာ အားေဆးတစ္ခြက္ ဖစ္ပါတယ္။ေက်းဇူးတင္စကားေျပာဆုိျခင္းဟာ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ေကာင္းေသာ အလုပ္ပတ္၀န္းက်င္ကို ဖန္တီးဖို႕ ထိေရာက္တဲ့ နည္းလမ္းတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။

play

 

လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မ်ားႏွင့္ ေကာင္းမြန္ေသာဆက္ဆံေေရး တည္ေဆာက္ပါ

မိမိတို႕ေန႔စဥ္ဘ၀မွာ မိသားစုႏွင့္ ေတြ႕ရသည့္အခ်ိန္ထက္ အလုပ္မွ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မ်ားႏွင့္ေတြ႕ရသည့္အခ်ိန္က ပိုမ်ားပါတယ္။ ထို႕ေၾကာင့္ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မ်ားႏွုင့္ ေကာင္းမြန္ေသာဆက္ဆံေရးရိွရန္ အလြန္အေရးႀကီးလွပါတယ္။ ေကာင္းမြန္ေသာ ဆက္ဆံေရးတည္ေဆာက္ရာမွာ အခ်င္းခ်င္း အျပန္အလွန္ေလးစားမႈထားရိွျခင္း၊ ရိုးသားပြင့္လင္းစြာ ေျပာဆိုဆက္ဆံျခင္း၊ အျပန္အလွန္ယံုၾကည္မႈထားရိွျခင္းစသည္တို႕ျဖင့္တည္ေဆာက္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ စိတ္၀င္စားမႈ တူညီေသာ အေၾကာင္းအရာတစ္ခုခု(ဥပမာ-အားကစား၊ ဖက္ရွင္)အေၾကာင္းကို အလုပ္ခ်ိန္မတိုင္မွီ စကားစျမည္ေျပာဆိုျခင္းျဖင့္လည္း ရင္းႏွီးေသာ ဆက္ဆံေရးကို တည္ေဆာက္ႏိုင္ပါတယ္။

play

အလုပ္ခ်ိန္ထက္ ၁၀ မိနစ္ခန္႕ေစာလာပါ

လုပ္ငန္းခြင္သို႔ ေနာက္က်မွ ေရာက္ၿပီး ရံုးခန္းတြင္းသို႕ လိပ္ျပာမလံုပဲ ၀င္လာရမွာထက္ အမ်ားထက္ ေစာစီးစြာ အလုပ္မွာ ေရာက္ရိွေနျခင္းက သင့္ကိုသင္ ယံုၾကည္မႈ ပိုမိုရရိွေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အမ်ားအျမင္မွာသင္ဟာ စည္းကမ္းလိုက္နာသူ၊ အခ်ိန္ကိုေလးစားမႈရိွသူအျဖစ္ ေလးစားမႈရရိွျခင္းက သင့္ကို အလုပ္ခြင္မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ေစပါလိမ့္မယ္။

ေပ်ာ္ရႊင္ေသာ ပတ္၀န္းက်င္တစ္ခု ဖန္တီးမယ္

ကိုယ္ေရးကိုယ္တာကိစၥမ်ားကို အိမ္မွာ ထားခဲ့ပါ

ကားက်ပ္တာ၊ ေရမလာတာ၊ စပါယ္ယာအေပါက္ဆိုးတာ စတဲ့ အေသးအဖြဲေလးေတြက အစ အိမ္ရွင္ႏွင့္ သို႕မဟုတ္ အခန္းအတူငွားရမ္းေနထိုင္သူႏွင့္ အဆင္မေျပတာ၊ အိမ္ေထာင္ေရးအဆင္မေျပမႈေတြ အဆံုး မိမိရဲ႕ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ ကိစၥမ်ားကို အလုပ္ကို သယ္မလာပါနဲ႕။ ဒီကိစၥေတြဟာ သင့္မွာရိွသလို သင့္ရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မ်ားမွာလည္း ရိွႏိုင္တယ္ဆိုတာကို မေမ့ပါနဲ႔။ သင့္ရဲ႕ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ ျပႆနာေၾကာင့္ သင့္လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြရဲ႕ေပ်ာ္ရႊင္စရာ ေကာင္းတဲ့ အလုပ္ခြင္ ပတ္၀န္းက်င္ကို မဖ်က္ဆီးမိေစရန္ဂရုျပဳပါ။ အဲဒီအစား ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ေကာင္းတဲ့ အလုပ္ပတ္၀န္းက်င္ေၾကာင့္ သင့္ရဲ႕ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ စိတ္ဖိစီးမႈမ်ား ေလ်ာ့ပါးသက္သာရမွာျဖစ္ပါတယ္။

play

 

မိမိအလုပ္စားပြဲကို သန္႔ရွင္းသပ္ရပ္စြာ ထားပါ

အေသးအဖြဲတစ္ခုလ႔ိုထင္ေနပါလိမ့္မယ္။ သို႔ေသာ္ မိမိအလုပ္စားပြဲကို သန္႔ရွင္းစြာ စနစ္တက်ထားျခင္းက သင့္ကို အလုပ္ခ်ိန္မွာ စိတ္အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္ျခင္းမွ ကင္းေ၀းေစပါတယ္။ သင္အလုပ္ရႈပ္ေနခ်ိန္မွာ လိုအပ္တဲ့ စာေရးကိရိယာကို အလြယ္တကူ ရွာေဖြေတြ႕ရိွျခင္းက သင့္အလုပ္ကိုပိုမိုလြယ္ကူေစမွာျဖစ္ပါတယ္။ သုေတသနတစ္ခုမွာ မိမိအလုပ္စားပြဲကို တစ္ရက္မွာ ၁၀ မိနစ္ခန္႔ အနည္းဆံုး အခ်ိန္ယူၿပီး ျပန္လည္ သန္႔ရွင္းသင့္သည္ဟုေဖာ္ျပထားပါတယ္။

play

 

အားလပ္ခ်ိန္ (break time) ယူပါ

ေနာက္ဆံုး အႀကံျပဳခ်င္တာကေတာ့ အလုပ္ခ်ိန္မွာ အခါအားေလ်ာ္စြာ Break time ယူပါ။ သင္ဟာ သင့္အလုပ္ဌာန အတြက္ အေရးပါေသာသူ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ သင္ကိုယ္တိုင္လည္း ဒါကို ေက်နပ္ၿပီး အလုပ္ေတြဆက္တိုက္လုပ္ျခင္းျဖင့္ မိမိကိုယ္မိမိ ဂုဏ္ယုူေကာင္းယူေနပါလိမ့္မယ္။ သို႔ရာတြင္ အလုပ္တစ္ခုကေန ေနာက္တစ္ ခုမလုပ္ခင္ေလးမွာ ၂ မိႏွစ္ ၃မိႏွစ္ခန္႔ နားခ်ိန္ယူၿပီ ေကာ္ဖီေသာက္တာျဖစ္ျဖစ္ ရံုးအျပင္ဘက္ထြက္ၿပီး ျပင္ပေလရွဴတာျဖစ္ျဖစ္ လုပ္ေပးသင့့္ပါတယ္။ ထိုသို႕လုပ္ျခင္းအားျဖင့္ သင့္ဦးေႏွာက္ကို ျပန္လည္လန္းဆန္းေစမွာျဖစ္ၿပီး မွန္ကန္တဲ့ဆံုးျဖတ္ခ်က္မ်ား ခ်ႏိုင္ရန္ မ်ားစြာ အေထာက္အကူ ျပဳပါလိမ့္မယ္။

မိမိတို႔အလုပ္ခြင္မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာ ပတ္၀န္းက်င္တစ္ခု ဖန္တီးႏိုင္ကာ ေအာင္ျမင္ေသာဘ၀ကို ရရိွႏိုင္ၾကပါေစလို႔ ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းလိုက္ပါတယ္။

Source : wikihow

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား