• Lifestyle
    အိမ်မှာပဲလုပ်လို့ရတဲ့ cardio လေ့ကျင့်ခန်းလေးများ
Thiha Htun
[Unicode Version]

ဝိတ်လည်းကျချင်တယ်။ Gym သွားရမှာလည်း ပျင်းတယ်ဆိုတဲ့ လူတွေရှိပါသလား။ ဒါမှမဟုတ် Gym တော့သွားချင်တယ်။ Gym နဲ့ အိမ်က ဝေးလွန်းနေတော့ သွားရလာရ အဆင်မပြေဖူးဆိုတဲ့ လူတွေရှိပါသလား။

pushup.jpg 

ဒါဆိုရင်တော့ အိမ်ထဲမှာပဲလုပ်လို့ရတဲ့ cardio လေ့ကျင့်ခန်းလေးတွေကို ဖော်ပြပေးလိုက်ပါတယ်နော်။ ကလေးမီးဖွားပြီးလု့ိ ခန္ဓာကိုယ်ပြန်လည်ထိန်းသိမ်းပေးချင်တဲ့ မိခင်တွေ၊ အလုပ်အရမ်းများလု့ိ gym မသွားနိုင်တဲ့ မိခင်တွေလည်း အိမ်ထဲမှာပဲ ဆော့လို့ရတဲ့ လေ့ကျင့်ခန်းလေးတွေပါ။

၁။ Jumping Jacks

 

Jumping Jacks လေ့ကျင့်ခန်းကတော့ မတ်တတ်ရပ်ပြီး ခြေ (၂) ဖက်၊ လက် (၂) ဖက်ကို မြှောက်လိုက်၊ ပြန်ချလိုက်လုပ်ရတဲ့ လေ့ကျင့်ခန်းလေးပါ။ ပြုလုပ်ပုံကို ဖော်ပြပါ ဗီဒီယိုဖိုင်မှာ ကြည့်ရှုနိုင်ပါတယ်။ စစချင်းမှာ တစ်ရက်ကို  Jumping Jacks လေ့ကျင့်ခန်း အကြိမ် (၅၀) လောက် လုပ်ပေးသင့်ပြီး နောက်ပိုင်းကျရင် တစ်နေ့ (၁၀) ကြိမ်စီလောက် တိုးသွားကြည့်သင့်ပါတယ်။ ဒီလေ့ကျင့်ခန်းလေးကတော့ တစ်ကိုယ်လုံးမှာရှိတဲ့ အဆီတွေကျစေတဲ့ လေ့ကျင့်ခန်းလေးပါ။

၂။ Burpees

 

Burpees လေ့ကျင့်ခန်းလေးကတော့ ခါးနဲ့ ပေါင်နားတဝိုက်က အဆီတွေကျအောင် လုပ်ပေးရတဲ့ လေ့ကျင့်ခန်းလေးပါ။ ဒီလေ့ကျင့်ခန်းလေးကိုတော့ စစချင်းမှာ (၁၀) ကြိမ်၊ (၁၅) ကြိမ်လောက်ပဲ လုပ်ပေးနိုင်ပြီး နောက်ပိုင်းကျွမ်းကျင်လာမှ အကြိမ်ရေကို ဖြည်းဖြည်းချင်းတိုးမြှင့်သွားနိုင်ပါတယ်။

၃။ High knees

 

High knees လေ့ကျင့်ခန်းလေးကတော့ အပြေးလေ့ကျင့်ခန်းကို အနှေးပြုလုပ်ရသလိုပါပဲ။ ဘယ်ခြေကို ဖြည်းဖြည်းမြှောက်လိုက်၊ ပြန်ချလိုက်၊ ညာခြေကို ဖြည်းဖြည်းမြှောက်လိုက်၊ ပြန်ချလိုက် လုပ်ရမှာပါ။ ဒါဟာလည်း ဝိတ်အမြန်ကျစေတဲ့ အကောင်းဆုံး cardio လေ့ကျင့်ခန်းလေးတစ်ခုပါပဲ။

See Also: 

၄။ Mountain Climbers

 

နှလုံးကျန်းမာရေးအတွက် ကောင်းမွန်ပြီး ခန္ဓာကိုယ်အချိုးအစားကိုလည်း ထိန်းညှိပေးတဲ့ လေ့ကျင့်ခန်းလေးကတော့ Mountain Climber လေ့ကျင့်ခန်းလေးပါပဲ။ ပြုလုပ်ပုံအသေးစိတ်ကို ဖော်ပြပါ ဗီဒီယိုဖိုင်မှာ ကြည့်ရှုနိုင်ပါတယ်နော်။

၅။  Crunches (အိပ်ထမတင်လေ့ကျင့်ခန်း)

 

Crunches (အိပ်ထမတင်လေ့ကျင့်ခန်း) ကတော့ အားလုံးသိပြီးတဲ့အတိုင်း ဝမ်းဗိုက်အဆီပိုတွေကို ဖယ်ရှားပေးနိုင်တဲ့ cardio လေ့ကျင့်ခန်းလေးပါ။ စစချင်းမှာ တစ်နေ့ကို အကြိမ် (၄၀) လောက်နဲ့ စနိုင်ပြီး နောက်ပိုင်းမှာ တစ်ရက်ကို (၁၀) ကြိမ်လောက် တိုးမြှင့်လုပ်ကိုင်ပေးနိုင်ပါတယ်။

Source: youngisthan

 

[Zawgyi Version]

ဝိတ္လည္းက်ခ်င္တယ္။ Gym သြားရမွာလည္း ပ်င္းတယ္ဆိုတဲ႔ လူေတြရွိပါသလား။ ဒါမွမဟုတ္ Gym ေတာ႔သြားခ်င္တယ္။ Gym နဲ႔ အိမ္က ေဝးလြန္းေနေတာ႔ သြားရလာရ အဆင္မေျပဖူးဆိုတဲ႔ လူေတြရွိပါသလား။

 

ဒါဆိုရင္ေတာ႔ အိမ္ထဲမွာပဲလုပ္လို႔ရတဲ႔ cardio ေလ႔က်င္႔ခန္းေလးေတြကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္ေနာ္။ ကေလးမီးဖြားၿပီးလု႔ိ ခႏၶာကိုယ္ျပန္လည္ထိန္းသိမ္းေပးခ်င္တဲ႔ မိခင္ေတြ၊ အလုပ္အရမ္းမ်ားလု႔ိ gym မသြားႏိုင္တဲ႔ မိခင္ေတြလည္း အိမ္ထဲမွာပဲ ေဆာ႔လို႔ရတဲ႔ ေလ႔က်င္႔ခန္းေလးေတြပါ။

၁။ Jumping Jacks

 

Jumping Jacks ေလ႔က်င္႔ခန္းကေတာ႔ မတ္တတ္ရပ္ၿပီး ေျခ (၂) ဖက္၊ လက္ (၂) ဖက္ကို ေျမွာက္လိုက္၊ ျပန္ခ်လိုက္လုပ္ရတဲ႔ ေလ႔က်င္႔ခန္းေလးပါ။ ျပဳလုပ္ပံုကို ေဖာ္ျပပါ ဗီဒီယိုဖိုင္မွာ ၾကည္႔ရႈႏုိင္ပါတယ္။ စစခ်င္းမွာ တစ္ရက္ကို  Jumping Jacks ေလ႔က်င္႔ခန္း အႀကိမ္ (၅၀) ေလာက္ လုပ္ေပးသင္႔ၿပီး ေနာက္ပိုင္းက်ရင္ တစ္ေန႔ (၁၀) ႀကိမ္စီေလာက္ တိုးသြားၾကည္႔သင္႔ပါတယ္။ ဒီေလ႔က်င္႔ခန္းေလးကေတာ႔ တစ္ကိုယ္လံုးမွာရွိတဲ႔ အဆီေတြက်ေစတဲ႔ ေလ႔က်င္႔ခန္းေလးပါ။

၂။ Burpees

 

Burpees ေလ႔က်င္႔ခန္းေလးကေတာ႔ ခါးနဲ႔ ေပါင္နားတဝိုက္က အဆီေတြက်ေအာင္ လုပ္ေပးရတဲ႔ ေလ႔က်င္႔ခန္းေလးပါ။ ဒီေလ႔က်င္႔ခန္းေလးကိုေတာ႔ စစခ်င္းမွာ (၁၀) ႀကိမ္၊ (၁၅) ႀကိမ္ေလာက္ပဲ လုပ္ေပးႏိုင္ၿပီး ေနာက္ပိုင္းကြ်မ္းက်င္လာမွ အႀကိမ္ေရကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္းတိုးျမွင္႔သြားႏုိင္ပါတယ္။

၃။ High knees

 

High knees ေလ႔က်င္႔ခန္းေလးကေတာ႔ အေျပးေလ႔က်င္႔ခန္းကို အေႏွးျပဳလုပ္ရသလိုပါပဲ။ ဘယ္ေျခကို ျဖည္းျဖည္းေျမွာက္လိုက္၊ ျပန္ခ်လိုက္၊ ညာေျခကို ျဖည္းျဖည္းေျမွာက္လိုက္၊ ျပန္ခ်လိုက္ လုပ္ရမွာပါ။ ဒါဟာလည္း ဝိတ္အျမန္က်ေစတဲ႔႔ အေကာင္းဆံုး cardio ေလ႔က်င္႔ခန္းေလးတစ္ခုပါပဲ။

See Also: 

၄။ Mountain Climbers

 

ႏွလံုးက်န္းမာေရးအတြက္ ေကာင္းမြန္ၿပီး ခႏၶာကိုယ္အခ်ိဳးအစားကိုလည္း ထိန္းညွိေပးတဲ႔ ေလ႔က်င္႔ခန္းေလးကေတာ႔ Mountain Climber ေလ႔က်င္႔ခန္းေလးပါပဲ။ ျပဳလုပ္ပံုအေသးစိတ္ကို ေဖာ္ျပပါ ဗီဒီယိုဖိုင္မွာ ၾကည္႔ရႈႏိုင္ပါတယ္ေနာ္။

၅။  Crunches (အိပ္ထမတင္ေလ႔က်င္႔ခန္း)

 

Crunches (အိပ္ထမတင္ေလ႔က်င္႔ခန္း) ကေတာ႔ အားလံုးသိၿပီးတဲ႔အတိုင္း ဝမ္းဗိုက္အဆီပိုေတြကို ဖယ္ရွားေပးႏိုင္တဲ႔ cardio ေလ႔က်င္႔ခန္းေလးပါ။ စစခ်င္းမွာ တစ္ေန႔ကို အႀကိမ္ (၄၀) ေလာက္နဲ႔ စႏိုင္ၿပီး ေနာက္ပိုင္းမွာ တစ္ရက္ကို (၁၀) ႀကိမ္ေလာက္ တိုးျမွင္႔လုပ္ကိုင္ေပးႏိုင္ပါတယ္။

Source: youngisthan

 


ဆက်စပ်သတင်းများ


Newsletter
Don't Miss The Best Of Duwun

See stories of the future in your inbox each morning.

News
Entertainment
Sports
Women
Lifestyle
Tech

Copyright © 2018 Duwun.

Privacy Policy | About Us | Jobs