ကာယလေ့ကျင့်ခန်းတွေ လုပ်မယ်ဆိုလည်း ဒါတွေကို အရင်မလုပ်သင့်ပါဘူး။
Su Yee Moe

14physed-running-photo-facebookJumbo.jpg 

အားကစားသမားဖြစ်စေ၊ ကိုယ်လက်ကြံ့ခိုင်ရေးအတွက် အပြေးလေ့ကျင့်သူဖြစ်စေ အပြေးလေ့ကျင့်တဲ့အခါ နည်းစနစ်မှန်ကန်ဖို့ အရေးကြီးပါတယ်။ စနစ်မှန်မှန် ပြေးတတ်မယ်ဆို ပိုလည်းပြေးနိုင်မှာဖြစ်ပြီး ခန္ဓာကိုယ်အတွက်လည်း ကောင်းကျိုးပေးမှာပါ။ မပြေးခင်မှာ ဒါတွေလုပ်ခြင်းက သင့်ရဲ့ကျန်းမာရေးကို ဆိုးဆိုးရွားရွား ထိခိုက်စေပါတယ်။ ကာယလေ့ကျင့်ခန်းတွေ လုပ်မယ်ဆိုလည်း ဒါတွေကို အရင်မလုပ်သင့်ပါဘူး။

1AA2F12B00000578-2985596-image-a-2_1425856538698.jpg 

၁။ အများကြီးစားတာ

ကစီဓာတ်ပါတဲ့ အစားအစာတွေစားရင် လှုပ်ရှားမှုတွေအတွက် ခွန်အားရတာတော့ မှန်ပါတယ်။ ဒါပေမဲ့ ခေါက်ဆွဲ၊ အသားတို့လို အစားအစာတွေကို ဗိုက်ပြည့်အောင် အများကြီး စားပြီးပြီဆိုရင်တော့ လေ့ကျင့်ခန်းလုပ်လို့မကောင်းတော့ပါဘူး။ ပြေးနေချိန်မှာ အစာခြေစနစ်ကလည်း လုပ်ဆောင်မှု နှေးသွားပါတယ်။ အစာမကြေတဲ့အပြင် ဗိုက်အောင့်တာတွေလည်း ဖြစ်နိုင်ပါတယ်။

drinking_water_gett7_72325.jpg 

၂။ ရေဓာတ်

ရေဓာတ်မလုံလောက်ခြင်းနဲ့ ရေသောက်များခြင်း နှစ်မျိုးလုံးဟာ မပြေးခင်မှာ ဆင်ခြင်ရမယ့်အရာတွေပါ။ ရေဓာတ်မလုံလောက်ရင်လည်း လူက နုံးချိပြီး မပြေးနိုင်တော့ပါဘူး။ ရေတွေအရမ်းသောက်ထားတော့လည်း ဗိုက်အင့်လို့ ပြေးမရတော့ဘူးလေ။ ရေဓာတ်ကတော့ ခန္ဓာကိုယ်၊ ရာသီဥတု၊ ချွေးထွက်မှုအခြေအနေအလိုက် မျှတအောင် သောက်သင့်ပါတယ်။ ဆီးတွေ ဝါနေရင် ရေဓာတ်မလုံလောက်ဘူးဆိုတဲ့ လက္ခဏာပါ။

tired_glen_montgomery_97895.jpg 

၃။ ကိုယ့်ခန္ဓာကိုယ်ရဲ့ ပြောစကား

ပြေးရတာ မလွယ်ပါဘူး။ အတော်မောပန်းပါတယ်။ မပြေးခင်မှာ ကိုယ့်ခန္ဓာကိုယ်က ဘာတွေဖြစ်နေလဲဆိုတာ ကောင်းကောင်းနားလည်ဖို့ လိုပါတယ်။ မောပန်းနေတဲ့ ခန္ဓာကိုယ်ကို အတင်းအားစိုက်ပြေးခိုင်းရင် လူပါ လဲကျသွားနိုင်ပါတယ်။

Source : Prevention


က္က