Su Yee Moe

တာဝန်ဝတ္တရားတွေ၊ မခံစားချင်ပါဘဲ ခံစားခဲ့ရတဲ့ စိတ်ပင်ပန်းစရာ ကိစ္စတွေက ရေရှည်မှာ စိတ်ဓာတ်ကျဆင်းတဲ့အထိကို ဦးဆောင်သွားတော့တာပါပဲ။ စိတ်ဓာက်ကျဆင်းခြင်းရဲ့ နောက်ဆက်တွဲမှာ ကျန်းမာရေးပါချို့ယွင်းလာရပြန်တယ်။ စိတ်တွေရမ်းညစ်နေပြီဆိုရင် ဒါတွေပါ ဖြစ်နေပြီလားလို့ ပြန်စစ်ကြည့်ပါ။ အားလုံးဖြစ်နေပြီဆိုရင်တော့ ပေါ့ဆမနေသင့်တော့ဘူး။

getty-134045679-in-pain-jacob-wackerhausen.jpg 

၁။ နာကျင်မှု

စိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာ နာကျင်ခံစားမှုတွေဟာ ခန္ဓာကိုယ်ကိုပါ သက်ရောက်မှုဖြစ်စေတယ်။ အထူးသဖြင့် ဇက်ကြောတောင့်တင်းတာ၊ ကျောနာ/ခါးနာ ဖြစ်တတ်တယ်။ ခေါင်းကိုက် ဗိုက်အောင့်တာတွေလည်း ကြုံလာရတယ်။

getty-163394991-weight-gain-melissa-ross.jpg 

၂။ ကိုယ်အလေးချိန်

တချို့က စားမဝင်အိပ်မပျော်နဲ့ ဝိတ်ကျသွားတယ်။ တချို့က ညဘက်အိပ်မပျော်နိုင်လို့ စားရင်းနဲ့ ဝိတ်တက်လာတယ်။

getty-156277787-make-up-mind-eric-michaud-opener.jpg 

၃။ ဘာမှမခံစားရတော့ဘူး

အရယ်အပြုံးနည်းလာတယ်။ လူက ကျောက်ရုပ်လို အသက်မဲ့နေသလိုပဲ။ သူများတွေက မနက်ပိုင်းမှာ လန်းဆန်းတက်ကြွနေချိန် ကိုယ်ကတော့ ထုံထိုင်းလေးလံနေတယ်။

getty-486044175-drinking-more-shotshare.jpg 

၄။ အယ်လ်ကိုဟော

စိတ်ညစ်ညစ်နဲ့ သောက်တတ်လာပြီ။ အရင်က သောက်လေ့ရှိတာထက် လစ်မစ်တွေလည်း ကျော်ကုန်ပြီ။

getty-171591405-facebook-geber86.jpg 

၅။ ဖေ့စ်ဘွတ်

ဘာလုပ်ရမှန်းမသိတာနဲ့ ဖေ့စ်ဘွတ်ပဲ တချိန်လုံးကြည့်နေဖြစ်တယ်။ ဘယ်သူနဲ့မှလည်း စကားမပြောဘူး။ ဒီအတိုင်း new feed ကိုပဲ ကြည့်ဖြစ်နေတာ။

gettyimages-98681627-head-in-clouds-kris-ubach-and-quim-roser.jpg 

၆။ အာရုံစူးစိုက်မှုမရှိ

ခေါင်းထဲမှာ ဘာတွေဖြစ်နေမှန်းကိုမသိတာ။ ဘာကိုမှလည်း သေသေချာချာ အာရုံမစိုက်နိုင်ဘူး။

gettyimages-466122653-dont-comb-hair-julia-kuskin.jpg 

၇။ ခေါင်းမဖြီးနိုင်

သင် သတိထားမိပါသလား။ အရမ်းစိတ်ညစ်နေချိန်မှာ ခေါင်းဖြီးဖို့ မေ့နေတတ်တယ်။ ကိုယ့်ကိုယ်ကိုယ် သပ်သပ်ရပ်ရပ်လေးဖြစ်နေအောင်တောင် မလုပ်ချင်တော့တာ။ နောက်တစ်ချက်ကတော့ စိတ်ညစ်ရင် ဆံပင်တွေ ပိုကျွတ်လာပါသတဲ့။

Source : Prevention


Duwun ဒီဂျစ်တယ် နေ့စဉ်သတင်းစာ

သင့် အီးလ်မေး ကနေ နောက်ဆုံးရသတင်းတွေကို နေ့စဉ် အခမဲ့ဖတ်ရှုနိုင်ဖို့ ဒီနေရာမှာ စာရင်းသွင်းလိုက်ပါ။


Copyright © 2019 Duwun.

Privacy Policy | About Us | Jobs

က္က