အားမရှိဘူးလို့ ခံစားနေရတယ်ဆိုရင် ကော်ဖီနဲ့လက်ဖက်ရည်ကို မသောက်ဘဲနေပါ။
Su Yee Moe

စားတာတော့စားတာပဲ၊ တစွတ်စွတ်ကို အဆက်မပြတ်စားတာ။ ဘယ်လောက်စားစား ဝမလာဘူး။ အားလည်းမရှိဘူး။ ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ အားရှိစေမယ့်၊ ကျန်းမာစေမယ့် အစားအစာတွေကို မစားလို့လေ။

05-high-iron-vegetarians-492096696-Alexandra-Iakovleva.jpg 

၁။ ဟင်းရွက်တွေကနေ သံဓာတ်ရယူပါ။ သံဓာတ်ပါဝင်တဲ့ ပဲ၊ ဟင်းနုနွယ် စတာတွေကို စားပေးသင့်ပါတယ်။ ဗီတာမင်စီ ပါဝင်တဲ့ သစ်သီးတွေနဲ့ တွဲစားမယ်ဆို သံဓာတ်ကို ပိုစုပ်ယူနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။

၂။ မှန်ကန်တဲ့ရောစပ်မှု ရှိပါရဲ့လား။ အစားကနေ ခွန်အားအမြင့်ဆုံး ရရှိဖို့ဆိုရင် ကိုယ်စားမယ့် အစားအစာပန်းကန်ထဲမှာ သစ်သီး/ ဟင်းသီးဟင်းရွက်+ နှံစားပင်+ အသားဓာတ်+ အပင်ကရတဲ့အဆီ+ဟင်းခတ်ရွက်/ဟင်းခတ်အမွှေးအကြိုင်တို့ ပါဝင်ရမှာဖြစ်ပါတယ်။

sleepy-woman-eating-breakfast.jpg 

၃။ အားမရှိဘူးလို့ ခံစားနေရတယ်ဆိုရင် ကော်ဖီနဲ့လက်ဖက်ရည်ကို မသောက်ဘဲနေပါ။ ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ ကဖင်းဓာတ်ဟာ အာရုံကြောတွေနိုးကြားအောင်ပဲ လှုံ့ဆော်ပေးနိုင်တာဖြစ်ပြီး ခွန်အားတော့ မရရှိစေပါဘူး။

၄။ ခွန်အားဖြစ်စေမယ့်မနက်စာကိုစားပါ။ မနက်စာမှာ ကာဘိုဟိုက်ဒြိတ်နဲ့ အသားဓာတ်တွေ ပါဝင်နေဖို့လိုပါတယ်။

woman-eating-breakfast.jpg 

၅။ သဘာဝအတိုင်းရရှိတဲ့ (သို့မဟုတ်) သဘာဝအတိုင်းနီးပါး ထုတ်လုပ်ထားတဲ့ အစားအစာတွေကို များများစားပါ။ သစ်သီးခြောက်တွေထက်စာရင် ရိုးရိုးသစ်သီးကိုပဲ လတ်လတ်ဆတ်ဆတ်စားတာ အကောင်းဆုံးပေါ့။


က္က