• Health
    ခါးနာခြင်းကို သက်သာပျောက်ကင်းစေတဲ့ အစားအစာများ
Thiha Htun
[Unicode Version]

ဟိုးတုံးကတော့ ခါးကိုက်ခါးနာတယ်ဆိုတာ သက်ကြီးရွယ်အိုတွေမှာပဲ ဖြစ်တတ်တဲ့ ရောဂါဝေဒနာပါ။ ဒါပေမယ့် အခုချိန်မှာတော့ လူငယ်လူရွယ်တွေလည်း ခါးကိုက်ခါးနာဝေဒနာကို ခံစားနေရပါပြီ။ အချိန်အကြာကြီးဆွဲပြီး ကုသမှုမခံယူဘူးဆိုရင် ခါးနာခြင်း ဝေဒနာက ပိုမိုဆိုးရွားလာနိုင်ပါတယ်နော်။

How-To-Get-Rid-Of-Back-Pain.jpg 

ဒါပေမယ့် ဘာမှမပူပါနဲ့။ "အစာလည်းဆေး၊ ဆေးလည်းအစာ" ဆိုတဲ့အတိုင်း ခါးနာဝေဒနာကို သက်သာပျောက်ကင်းစေတဲ့ အစားအစာတွေလည်း ရှိပါသေးတယ်။ အဲဒါတွေကတော့...

၁။ ငါး

DSCF5888-1-1200x800.jpg 

ငါးမှာပါတဲ့ EPA နဲ့ DHA ဖက်တီးအက်ဆစ်တွေက ခန္ဓာကိုယ်စနစ်ထဲက ရောင်ရမ်းခြင်းကို ဖြစ်စေတဲ့နှုန်းကိုလျှော့ချပေးရာမှာ လက်တွေ့အကျဆုံး နည်းလမ်းတွေဖြစ်ပါတယ်။ နောက်ပြီး ငါးမှာ omega-3 ဖက်တီးအက်ဆစ်တွေပါဝင်တဲ့အတွက် ခါးနာဝေဒနာတွေအတွက် အကိုက်အခဲပျောက်ဆေးတစ်မျိုးအဖြစ်လည်း အသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။

၂။ နာနတ်သီး

aid1430753-v4-728px-Make-Grilled-Pineapple-Step-1-Version-2.jpg 

bromelian လို့ခေါ်တဲ့ အစွမ်းထက်အင်ဇိုင်းတွေဟာ ခန္ဓာကိုယ်ထဲမှာ သဘာဝအကိုက်အခဲပျောက်ဆေး တစ်မျိုးအဖြစ် လုပ်ဆောင်ပေးနိုင်တဲ့အတွက် ခါးနာနေချိန်မှာ နာနတ်သီးစားပေးခြင်းက ကျန်းမာရေးအတွက် သင့်တော်နိုင်ပါတယ်။ စည်သွပ်ထားတဲ့ နာနတ်သီးထက် လတ်ဆတ်တဲ့ နာနတ်သီးက အာနိသင်ပိုမိုထိရောက်ပါတယ်။

၃။ ငရုပ်ပွသီး

အရင်တုံးကဆိုရင် ငရုပ်ပွသီးကို အကိုက်အခဲပျောက်ဆေးတွေထဲမှာတောင် ထည့်သုံးတတ်ကြပါတယ်။ ၎င်းက နာတာရှည်ကိုက်ခဲမှု ဝေဒနာတွေကို ကုသပေးနိုင်တဲ့ အစွမ်းလည်းရှိပါတယ်။

ကျောဘက် ကင်မရာနှစ်လုံးပါ Samsung Galaxy J7+ ကို တရားဝင်မိတ်ဆက် 

၄။ အမျှင်ဓာတ်များတဲ့ အစားအစာတွေ

ဝမ်းချုပ်ရင် ခါးကိုက်၊ ခါးနာခြင်းက ပိုမိုဆိုးရွားလာနိုင်ပါတယ်။ ဒါကြောင့်လည်း သစ်သီးဝလံတွေ၊ ဟင်းသီးဟင်းရွက်တွေကို များများစားဖို့ အကြံပြုကြတာဖြစ်ပါတယ်။ နောက်ပြီး တစ်နေ့ ရေ (၈) ခွက် ပြည့်အောင် သောက်ခြင်းဖြင့်လည်း ရေဓာတ်ဖြည့်တင်းပြီး ခါးနာခြင်းဝေဒနာကို သက်သာစေပါတယ်။

၅။ အရက်သောက်ခြင်းကို ရှောင်ရှားပါ

thatguyblog5.jpg 

အရက်သောက်ခြင်းက ခန္ဓာကိုယ်ထဲက ရောင်ရမ်းခြင်းကို ဖြစ်စေတဲ့ဓာတ်တွေကို လှုံ့ဆော်ပေးနိုင်တဲ့အတွက် ဝေဒနာကို ပိုမိုဆိုးရွားစေပါတယ်။ ဒါကြောင့် ခါးနာနေရင် အရက်သောက်ခြင်းကို တတ်နိုင်သမျှ ရှောင်ကြဉ်သင့်ပါတယ်။

၆။ ကယ်လိုရီများတဲ့ အစားအစာတွေကို ရှောင်ပါ

do-you-know-how-to-prevent-overeating.jpg 

ကယ်လိုရီများပြားစွာပါဝင်တဲ့ အစားအစာတွေကို အလွန်အကျွံစားသုံးခြင်းက အစာအိမ်ထဲမှာ၊ ကလီစာတွေထဲမှာ အဆီတွေစုလာစေပြီး နောက်ဆုံးမှာ ခါးနာခြင်းဝေဒနာကို ကြုံတွေ့ရနိုင်ပါတယ်။ ဒါကြောင့်လည်း အနည်းဆုံးတော့ နေ့စဉ် လမ်းများများလျှောက်ပေးဖို့ အကြံပြုကြတာ ဖြစ်ပါလိမ့်မယ်။

၇။ ပူစီနံဆီ

ပူစီနံရွက်က ထုတ်ထားတဲ့ အဆီနဲ့ နှိပ်နယ်ပေးခြင်းက နာကျင်ခြင်းဝေဒနာတွေကို သက်သာလျော့ပါးစေပါတယ်။ ခါးနာနေတယ်ဆိုရင် ပူစီနံရွက်ဆီနဲ့ အုန်းဆီကို ရောပြီး နာကျင်နေတဲ့ ခါး ဧရိယာတဝိုက်မှာ လိမ်းပေးနိုင်ပါတယ်။ ဒီလိုလုပ်ခြင်းဖြင့် သွေးလည်ပတ်မှုကို ပိုမိုမြန်ဆန်စေပြီး နာကျင်မှုလျော့ပါးစေပါတယ်။

Source: youngisthan

 

[Zawgyi Version]

ဟိုးတံုးကေတာ႔ ခါးကိုက္ခါးနာတယ္ဆိုတာ သက္ႀကီးရြယ္အိုေတြမွာပဲ ျဖစ္တတ္တဲ႔ ေရာဂါေဝဒနာပါ။ ဒါေပမယ္႔ အခုခ်ိန္မွာေတာ႔ လူငယ္လူရြယ္ေတြလည္း ခါးကိုက္ခါးနာေဝဒနာကို ခံစားေနရပါၿပီ။ အခ်ိန္အၾကာႀကီးဆြဲၿပီး ကုသမႈမခံယူဘူးဆိုရင္ ခါးနာျခင္း ေဝဒနာက ပိုမိုဆိုးရြားလာႏိုင္ပါတယ္ေနာ္။

ဒါေပမယ္႔ ဘာမွမပူပါနဲ႔။ "အစာလည္းေဆး၊ ေဆးလည္းအစာ" ဆိုတဲ႔အတိုင္း ခါးနာေဝဒနာကို သက္သာေပ်ာက္ကင္းေစတဲ႔ အစားအစာေတြလည္း ရွိပါေသးတယ္။ အဲဒါေတြကေတာ႔...

၁။ ငါး

DSCF5888-1-1200x800.jpg 

ငါးမွာပါတဲ႔ EPA နဲ႔ DHA ဖက္တီးအက္ဆစ္ေတြက ခႏၶာကုိယ္စနစ္ထဲက ေရာင္ရမ္းျခင္းကို ျဖစ္ေစတဲ႔ႏႈန္းကိုေလွ်ာ႔ခ်ေပးရာမွာ လက္ေတြ႕အက်ဆံုး နည္းလမ္းေတြျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ငါးမွာ omega-3 ဖက္တီးအက္ဆစ္ေတြပါဝင္တဲ႔အတြက္ ခါးနာေဝဒနာေတြအတြက္ အကိုက္အခဲေပ်ာက္ေဆးတစ္မ်ိဳးအျဖစ္လည္း အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။

၂။ နာနတ္သီး

aid1430753-v4-728px-Make-Grilled-Pineapple-Step-1-Version-2.jpg 

bromelian လို႔ေခၚတဲ႔ အစြမ္းထက္အင္ဇိုင္းေတြဟာ ခႏၶာကုိယ္ထဲမွာ သဘာဝအကိုက္အခဲေပ်ာက္ေဆး တစ္မ်ိဳးအျဖစ္ လုပ္ေဆာင္ေပးႏိုင္တဲ႔အတြက္ ခါးနာေနခ်ိန္မွာ နာနတ္သီးစားေပးျခင္းက က်န္းမာေရးအတြက္ သင္႔ေတာ္ႏုိင္ပါတယ္။ စည္သြပ္ထားတဲ႔ နာနတ္သီးထက္ လတ္ဆတ္တဲ႔ နာနတ္သီးက အာနိသင္ပိုမိုထိေရာက္ပါတယ္။

၃။ ငရုပ္ပြသီး

အရင္တံုးကဆိုရင္ ငရုပ္ပြသီးကို အကိုက္အခဲေပ်ာက္ေဆးေတြထဲမွာေတာင္ ထည္႔သံုးတတ္္ၾကပါတယ္။ ၄င္းက နာတာရွည္ကိုက္ခဲမႈ ေဝဒနာေတြကို ကုသေပးႏိုင္တဲ႔ အစြမ္းလည္းရွိပါတယ္။

ေက်ာဘက္ ကင္မရာႏွစ္လံုးပါ Samsung Galaxy J7+ ကို တရားဝင္မိတ္ဆက္ 

၄။ အမွ်င္ဓာတ္မ်ားတဲ႔ အစားအစာေတြ

ဝမ္းခ်ဳပ္ရင္ ခါးကိုက္၊ ခါးနာျခင္းက ပိုမိုဆိုးရြားလာႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔လည္း သစ္သီးဝလံေတြ၊ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေတြကို မ်ားမ်ားစားဖို႔ အၾကံျပဳၾကတာျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး တစ္ေန႔ ေရ (၈) ခြက္ ျပည္႔ေအာင္ ေသာက္ျခင္းျဖင္႔လည္း ေရဓာတ္ျဖည္႔တင္းၿပီး ခါးနာျခင္းေဝဒနာကို သက္သာေစပါတယ္။

၅။ အရက္ေသာက္ျခင္းကို ေရွာင္ရွားပါ

thatguyblog5.jpg 

အရက္ေသာက္ျခင္းက ခႏၶာကိုယ္ထဲက ေရာင္ရမ္းျခင္းကို ျဖစ္ေစတဲ႔ဓာတ္ေတြကို လႈံ႕ေဆာ္ေပးႏိုင္တဲ႔အတြက္ ေဝဒနာကို ပိုမိုဆိုးရြားေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ခါးနာေနရင္ အရက္ေသာက္ျခင္းကို တတ္ႏိုင္သမွ် ေရွာင္ၾကဥ္သင္႔ပါတယ္။

၆။ ကယ္လိုရီမ်ားတဲ႔ အစားအစာေတြကို ေရွာင္ပါ

do-you-know-how-to-prevent-overeating.jpg 

ကယ္လိုရီမ်ားျပားစြာပါဝင္တဲ႔ အစားအစာေတြကို အလြန္အကြ်ံစားသံုးျခင္းက အစာအိမ္ထဲမွာ၊ ကလီစာေတြထဲမွာ အဆီေတြစုလာေစၿပီး ေနာက္ဆံုးမွာ ခါးနာျခင္းေဝဒနာကို ၾကံဳေတြ႕ရႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔လည္း အနည္းဆံုးေတာ႔ ေန႕စဥ္ လမ္းမ်ားမ်ားေလွ်ာက္ေပးဖို႔ အၾကံျပဳၾကတာ ျဖစ္ပါလိမ္႔မယ္။

၇။ ပူစီနံဆီ

ပူစီနံရြက္က ထုတ္ထားတဲ႔ အဆီနဲ႔ ႏွိပ္နယ္ေပးျခင္းက နာက်င္ျခင္းေဝဒနာေတြကို သက္သာေလ်ာ႔ပါးေစပါတယ္။ ခါးနာေနတယ္ဆိုရင္ ပူစီနံရြက္ဆီနဲ႔ အုန္းဆီကို ေရာၿပီး နာက်င္ေနတဲ႔ ခါး ဧရိယာတဝိုက္မွာ လိမ္းေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဒီလိုလုပ္ျခင္းျဖင္႔ ေသြးလည္ပတ္မႈကို ပိုမိုျမန္ဆန္ေစၿပီး နာက်င္မႈေလ်ာ႔ပါးေစပါတယ္။

Source: youngisthan

 


ဆက်စပ်သတင်းများ


Newsletter
Don't Miss The Best Of Duwun

See stories of the future in your inbox each morning.

News
Entertainment
Sports
Women
Lifestyle
Tech

Copyright © 2018 Duwun.

Privacy Policy | About Us | Jobs