• Health
    ဒါလေးတွေနဲ့ ဆောင်းရာသီမှာ နှစ်ခြိုက်စွာ အိပ်စက်လိုက်ပါ
Su Yee Moe
[Unicode Version]

ဆောင်းရာသီနဲ့ ပတ်သက်လာရင် သဘောကျစရာတွေ အများကြီးရှိတယ်။ ရာသီဥတုအေးအေးလေးမှာ အိပ်ရာထဲ ကော်ဖီလေးသောက်ရင်း စာအုပ်ဖတ်၊ ဇာတ်လမ်းကြည့်ရတာတော့ အကြိုက်ဆုံးပါပဲ။ ဒါပေမဲ့ အရမ်းအေးလွန်းရင်လည်း အိပ်မရဘူး။ ညဘက် တော်တော်နဲ့အိပ်မရတော့ မနက်ဆို တော်တော်နဲ့မထနိုင် ရုံးနောက်ကျရတာလည်း ရက်ဆက်နေပြီပေါ့လေ။ ညဘက် ကောင်းကောင်းအိပ်ပျော်ဖို့ဆိုရင်တော့ အကြံဉာဏ်အချို့ မျှဝေလိုက်ပါရစေ။

dc98f7dbee5855d33e6c9b6e561b24dd.jpg 

၁။ အိပ်ရာခင်းကို နွေးထွေးပြီး သက်တောင့်သက်သာဖြစ်အောင် ဖန်တီးပါ။ ကျောခင်းစရာ အိပ်ရာက အေးစက်ပြီး မာတောင့်နေရင် အိပ်လို့ရမှာမဟုတ်ဘူး။ အိပ်ရာခင်းထူထူလေးခင်းရမယ်။

cf651b0e9bce7c4a57863576fb4ba36c.jpg 

၂။ အရမ်းချမ်းလာရင် ရေနွေးအိပ်လေးဖက်ပြီး အိပ်ပါ။ ဖက်ခေါင်းအုံးတွေ၊ အရုပ်တွေက အရမ်းအေးတဲ့ ရာသီဥတုမှာ အလုပ်မဖြစ်ဘူး။ ရေနွေးအိတ်လေးပဲဖက်ထားလိုက်တာ ကောင်းပါတယ်။

7dff91887309db5eee8e9b6be33906eb.jpg 

၃။ ရေနွေးနဲ့ စိမ်ချိုးပါလား။ ရေနွေးဇလုံထဲ တစ်ကိုယ်လုံးနှစ်ပြီး စိမ်ထားလိုက်တော့ သွေးလည်ပတ်မှုက ကောင်းသွားတယ်။ အဲ့ဒီတော့ မြန်မြန်အိပ်ပျော်စေပါတယ်။

2defb25a22a8adaf0b0fc8148a0388b7.jpg 

၄။ အပေါ်မှာ ပြောခဲ့သလိုပဲ ကော်ဖီပူပူလေးသောက်တာ ဇိမ်ပေါ့။ အိပ်ခါနီးဆိုတော့ ကဖင်းဓာတ် မပါတာကို သောက်ရပါမယ်။ နွားနို့ပူပူလေးသောက်ရင်သောက် ဒါမှမဟုတ် ချောကလက်ပူပူလေး တစ်ခွက်လောက် သောက်လိုက်ရင် နေလို့ထိုင်လို့ကောင်းသွားမယ်။

b3052fcfa6231a7d2fb624bccbd3c272.jpg 

၅။ ခြေအိတ်၊ လက်အိတ်တွေကလည်း ဆောင်းရာသီရဲ့ ချပ်ဝတ်တန်ဆာတွေပါပဲ။ အိမ်ပြင်ထွက်လို့ ခြေအိတ်လက်အိတ် မစွပ်ဘူးဆိုလည်း ကိစ္စမရှိ။ ညအိပ်ရင်တော့ ခြေထောက်တွေကို နွေးအောင်ထားပေးတဲ့အခါ ပိုအိပ်ပျော်တယ်။ ခြေဖျားလက်ဖျား အေးနေရင်လည်း အိပ်မရဘူးလေ။

Source : Stylist

[Zawgyi Version]

ေဆာင္းရာသီနဲ႔ ပတ္သက္လာရင္ သေဘာက်စရာေတြ အမ်ားႀကီးရွိတယ္။ ရာသီဥတုေအးေအးေလးမွာ အိပ္ရာထဲ ေကာ္ဖီေလးေသာက္ရင္း စာအုပ္ဖတ္၊ ဇာတ္လမ္းၾကည့္ရတာေတာ့ အႀကိဳက္ဆံုးပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ အရမ္းေအးလြန္းရင္လည္း အိပ္မရဘူး။ ညဘက္ ေတာ္ေတာ္နဲ႔အိပ္မရေတာ့ မနက္ဆုိ ေတာ္ေတာ္နဲ႔မထႏိုင္ ႐ံုးေနာက္က်ရတာလည္း ရက္ဆက္ေနၿပီေပါ့ေလ။ ညဘက္ ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္ဖုိ႔ဆုိရင္ေတာ့ အၾကံဉာဏ္အခ်ိဳ႕ မွ်ေဝလိုက္ပါရေစ။

 

၁။ အိပ္ရာခင္းကို ေႏြးေထြးၿပီး သက္ေတာင့္သက္သာျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးပါ။ ေက်ာခင္းစရာ အိပ္ရာက ေအးစက္ၿပီး မာေတာင့္ေနရင္ အိပ္လို႔ရမွာမဟုတ္ဘူး။ အိပ္ရာခင္းထူထူေလးခင္းရမယ္။

 

၂။ အရမ္းခ်မ္းလာရင္ ေရေႏြးအိပ္ေလးဖက္ၿပီး အိပ္ပါ။ ဖက္ေခါင္းအံုးေတြ၊ အ႐ုပ္ေတြက အရမ္းေအးတဲ့ ရာသီဥတုမွာ အလုပ္မျဖစ္ဘူး။ ေရေႏြးအိတ္ေလးပဲဖက္ထားလိုက္တာ ေကာင္းပါတယ္။

 

၃။ ေရေႏြးနဲ႔ စိမ္ခ်ိဳးပါလား။ ေရေႏြးဇလံုထဲ တစ္ကိုယ္လံုးႏွစ္ၿပီး စိမ္ထားလိုက္ေတာ့ ေသြးလည္ပတ္မႈက ေကာင္းသြားတယ္။ အဲ့ဒီေတာ့ ျမန္ျမန္အိပ္ေပ်ာ္ေစပါတယ္။

 

၄။ အေပၚမွာ ေျပာခဲ့သလိုပဲ ေကာ္ဖီပူပူေလးေသာက္တာ ဇိမ္ေပါ့။ အိပ္ခါနီးဆုိေတာ့ ကဖင္းဓာတ္ မပါတာကို ေသာက္ရပါမယ္။ ႏြားႏို႔ပူပူေလးေသာက္ရင္ေသာက္ ဒါမွမဟုတ္ ေခ်ာကလက္ပူပူေလး တစ္ခြက္ေလာက္ ေသာက္လိုက္ရင္ ေနလို႔ထုိင္လို႔ေကာင္းသြားမယ္။

 

၅။ ေျခအိတ္၊ လက္အိတ္ေတြကလည္း ေဆာင္းရာသီရဲ႕ ခ်ပ္ဝတ္တန္ဆာေတြပါပဲ။ အိမ္ျပင္ထြက္လို႔ ေျခအိတ္လက္အိတ္ မစြပ္ဘူးဆုိလည္း ကိစၥမ႐ွိ။ ညအိပ္ရင္ေတာ့ ေျခေထာက္ေတြကို ေႏြးေအာင္ထားေပးတဲ့အခါ ပိုအိပ္ေပ်ာ္တယ္။ ေျခဖ်ားလက္ဖ်ား ေအးေနရင္လည္း အိပ္မရဘူးေလ။

Source : Stylist


ဆက်စပ်သတင်းများ


Newsletter
Don't Miss The Best Of Duwun

See stories of the future in your inbox each morning.

News
Entertainment
Sports
Women
Lifestyle
Tech

Copyright © 2018 Duwun.

Privacy Policy | About Us | Jobs