မကြာသေးမီက ဘင်္ဂလားဒေ့ရှ်တွင် ကျင်းပခဲ့သော (၄၅)  ကြိမ်မြောက် အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ အရည်အသွေးထိန်းချုပ်မှု ကွန်ဗင်းရှင်း(ICQCC 2020) တွင် Chery အဖွဲ့ သည် အရည်အသွေး ထိန်းချုပ်မှု အကောင်းဆုံး အဖြစ် အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ QC ဆုကို စတုတ္ထအကြိမ်ရရှိခဲ့သည်။ ယင်းမတိုင်မီ က Chery သည် (၄၂) ကြိမ်မြောက် ဖိလစ်ပိုင်နိုင်ငံတွင် ကျင်းပခဲ့သော အစည်းအဝေးပွဲ ၊ (၄၃)  ကြိမ်မြောက် စင်ကာပူတွင်ကျင်းပခဲ့သော အစည်းအဝေးပွဲ နှင့် ဂျပန်နိုင်ငံတွင် (၄၄) ကြိမ်မြောက် ကျင်းပခဲ့သော အစည်း အဝေးပွဲများတွင် အမြင့်ဆုံးဆုကို ဆွတ်ခူးရရှိနိုင်ခဲ့သည်။ ထိုဆုတံဆိပ်များကြောင့် Chery သည် ICQCC ၏ ရွှေတံဆိပ်အများဆုံး ရယူနိုင်သော တရုတ်မော်တော်ယာဉ်ကုမ္ပဏီများအနက်မှ တစ်ခု အဖြစ် သတ်မှတ်ခြင်းခံခဲ့ရသည်။ 


 

အမြင့်ဆုံးအရည်အသွေး ထိန်းချုပ်နိုင်မှူဆု ကို လေးကြိမ်တိုင်တိုင်ရရှိခဲ့သော Chery ၏ ကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာ အရည်အသွေး ထိန်းချုပ်မှုစနစ်နှင့် နှစ်ပေါင်းများစွာ “ ထူးခြားသည့် အမှတ် တံဆိပ်ဖန်တီးရန်” နှင့်  “ဝယ်ယူသုံးစွဲသူဟိုပြု” အတွေးအခေါ်တို့ကြောင့်ဖြစ်သည်။  ထုတ်ကုန်အရည်အသွေးတိုးတက်စေရန်၊ စိတ်ဓာတ်ကို ဖော်ဆောင်နိုင်ရန် နှင့် လုပ်ငန်း ၏အရည်အသွေးမြင့်မားသော ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်မှု တို့ကြောင့်ဝန်ထမ်းအားလုံး စိတ်အားထက်သန်စွာ ပါဝင်လာစေသည်။  


ကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာ အရည်အသွေးထိန်းချုပ်မှုစနစ် ဖြင့် အရည်အသွေးစံနှုန်းကို သတ်မှတ်သည့် နှစ်ပေါင်းများစွာ ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်မှုနှင့်မပာာဗျူပာာ အသွင်ပြောင်းပြီးနောက် Chery သည် အရည်အသွေး ရဲ့ အရေးပါမှုကို ပိုမိုနက်ရှိုင်းစွာနားလည်ခဲ့ပြီး အမှတ်တံဆိပ် အရည်အသွေးကိုတည်ဆောက်ပေးနိုင်သော စနစ်ကို တည်ဆောက်ခဲ့သည်။  ယင်းကဲ့သို့ စနစ်တစ်ခုကို တည်ဆောက်ခြင်းသည်“ ပိုက်ကွန်” ကိုရက်လုပ်သည်နှင့်တူ၏။ ကွန်ယက်ပေါ်ရှိ node တိုင်းကိုကြိုတင်ခန့်မှန်းနိုင်သည်။ ဤသည်အရည်အသွေးနှင့်ယုံကြည်စိတ်ချရမှုကို သေချာစေရန်တစ်ခုတည်းသောနည်းလမ်းဖြစ်ပါသည်။၎င်းအတောအတွင်းစီးပွားရေးဌာနခွဲတစ်ခုစီသည်ပရော်ဖက်ရှင်နယ်နည်းပညာပလက်ဖောင်းများနှင့်ကွဲပြားသောဌာနခွဲများ ထုတ်ကုန်လိုင်းများကို matrix control system နှင့်ပေါင်းစပ်ခြင်းအားဖြင့်စီမံကိန်းများပြီးမြောက်စေရန်အတူတကွလုပ်ဆောင်ခဲ့သည်။ 


နှစ်ပေါင်းများစွာနည်းပညာဆိုင်ရာဆန်းသစ်တီထွင်မှုနှင့်အရည်အသွေးထိန်းချုပ်မှုအတွေ့အကြုံများနှင့်အတူ Cheryသည်ကမ္ဘာ့စက်ရုံများကိုကျေနပ်စေမည့်အရည်အသွေးထိန်းချုပ်မှုစနစ်တစ်ခုကို

တည်ထောင်နိုင်ခဲ့ပြီးကမ္ဘာတစ်ဝှမ်းရှိစက်ရုံ (၁၀) ခုဖြင့် အသုံးချ၍ တိုးတက်အောင်ပြုလုပ်ခဲ့ပြီး နောက်ဆုံးတွင် ထုတ်ကုန်အစီအစဉ်ရေးဆွဲခြင်း၊ ဒီဇိုင်းပါဝင်သော Chery၏ကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာ အရည်အသွေးထိန်းချုပ်မှုစနစ်ဖြစ်လာသည်။ကုန်ထုတ်လုပ်မှု၊ ဈေးကွက်ရှာဖွေရေး ဝန်ဆောင်မှုနှင့်အခြား နယ်ပယ်များသည်လည်း ကုန်ပစ္စည်းအရည်အသွေးကိုတိုးတက်စေသည်။ 


Cheryသည်အရည်အသွေးမြင့်ထုတ်ကုန်များနှင့်ထူးခြားသောအမှတ်တံဆိပ်တည်ဆောက်ခြင်းအတွက်ခိုင်မာသည့်အခြေခံအုတ်မြစ်ဖြစ်သည့်“ V” ပုံသဏ္ဍာန်ရှိသော ရှေ့သို့တိုးတက်မှုစနစ်ကိုတည်ထောင်ခဲ့သည်။ ထို့အပြင် Chery သည် ကမ္ဘာအနှံ့ရှိ Chery ထုတ်ကုန်များ၏ အရည်အသွေးကို ပိုမိုတိကျသေချာစေသောထုတ်လုပ်မှုစနစ် (CPS)ကိုတစ်ကမ္ဘာလုံးအတိုင်းအတာဖြင့်စံသတ်မှတ်ထားသောထုတ်လုပ်မှုစီမံခန့်ခွဲမှုစနစ်ကို တည်ထောင်ခဲ့သည်။အရည်အသွေးမြင့်မားသောထုတ်ကုန်ပစ္စည်းအရည်အသွေးသည် Chery ကိုကမ္ဘာ့ဈေးကွက်တွင်ယုံကြည်မှုနှင့်ဂုဏ်သိက္ခာကိုရရှိစေခဲ့ပါသည်။ ရုရှား၊ ချီလီနှင့်အခြားနိုင်ငံများတွင် Chery ကို“ လူကြိုက်အများဆုံးတရုတ်နိုင်ငံအမှတ်တံဆိပ်” အဖြစ်အကြိမ်ကြိမ်အသိအမှတ်ပြုခံခဲ့ရသည်။ ထို့အပြင် Chery သည်ငါးကြိမ်ဆက်တိုက်“ ထိပ်တန်းတရုတ်စီးပွားရေးလုပ်ငန်း ၂၀” တွင်စာရင်းဝင်ခဲ့သည်။ ဒီဇိုင်း သည်အမှတ်တံဆိပ်ကိုထင်ရှားစေပြီး ၀န်ထမ်းအားလုံးသည်အရည်အသွေးတိုးတက်မှုတွင်ပါ၀င်ကြသည် 

Chery သည်စနစ်တကျစွမ်းဆောင်နိုင်မှုအပြင်အရည်အသွေးတိုးတက်မှုတွင်ဝန်ထမ်းအားလုံးပ ပူးပေါင်း ပါ၀င်ကြိုးစား လုပ်ဆောင်မှုကြောင့် Chery သည်အမြင့်ဆုံးသောနိုင်ငံတကာ QC ဆုကိုစဉ်ဆက်မပြတ်ရရှိခဲ့သည်။ 


Chery Automobile ၏ဥက္ကဋ္ဌဖြစ်သူ Yin Tongyue က အရည်အသွေးထိန်းချုပ်မှုသည် ထိပ်တန်းခေါင်းဆောင်များသာမက ၀န်ထမ်းများအားလုံးလည်းပါ ၀င်သည့်စနစ်ကျသောစီမံကိန်းတစ်ခု ဖြစ်သည်ဟုယုံကြည်သည်။ Chery အမှတ်တံဆိပ်မျိုးရိုးဗီဇ၏ အစိတ်အပိုင်းတစ်ခုအနေဖြင့် Chery ၏အမှတ်အသားဖြစ်သည့် အရည်အသွေးသည် Chery ၀န်ထမ်းတစ်ဦးစီ၏ သွေးထဲတွင်တည်ရှိနေခဲ့ပြီး၊ Chery အားတရုတ်မော်တော်ကားတံဆိပ်များအကြား ကောင်းမွန်သောအမှတ်တံဆိပ်အဖြစ်သတ်မှတ်ခွင့်ပြုခဲ့သည်။ 


ယနေ့“ ကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာအရည်အသွေးထိန်းချုပ်မှုစနစ်” ၏အတွေးအခေါ်အရ Chery ၀န်ထမ်းများအား လုံးအရည်အသွေးတိုးတက်မှုတွင်ပါ၀င်စေရန် မော်ဒယ်တိုင်းကို ဈေးကွက်ထဲမဝင်ခင် တိတိကျကျစစ်ဆေးပြီး အမြဲတမ်းတိုးတက်အောင်လုပ်ရသည်။ JD Power မှ ၂၀၂၀ ခုနှစ်တွင်ထုတ်ပြန်ခဲ့သောကနဦး အရည်အသွေးလေ့လာမှု (IQS) ၏နောက်ဆုံးအချက်အလက်များအရ Chery ၏ စွမ်းဆောင်ရည်သည် နိုင်ငံခြားကုန်အမှတ်တံဆိပ်များနှင့်အတူတူပင်ဖြစ်သည်။တစ်ချိန်တည်းမှာပင်ယုံကြည်စိတ်ချရသောကုန်ပစ္စည်းအရည်အသွေးသည်လည်း Chery ၏ရောင်းအားကိုတိုးတက်စေခဲ့သည်။ စာရင်းအင်းများအရ Chery Group သည်နိုဝင်ဘာလတွင်ကားအစီးရေ (၁၀၁,၉၀၀) ရောင်းချခဲ့ပြီးတစ်လမှတစ်လ ၁၅.၉% တက်ခဲ့ပြီးတစ်နှစ်မှတစ်နှစ် ၃၆.၄% ရောင်းအားမြင့်တက်လာခဲ့ပြီးသမိုင်းမှတ်တမ်းအသစ်များချမှတ်နိုင်ခဲ့သည်။ 


တရုတ်နိုင်ငံသည်“ အမျိုးသားအရည်အသွေးမဟာဗျူဟာ” ကိုပြင်းပြင်းထန်ထန်အကောင်အထည်ဖော်နေသဖြင့် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများစွာသည် ၎င်းတို့၏ ကိုယ်ပိုင်အရည်အသွေးထိန်းချုပ်မှုစနစ်များကို စတင်တည်ဆောက်နေကြသည့်အလျောက်  Chery သည်အမြင့်ဆုံး ICQCC ဆုကိုရရှိခဲ့ပြီး အဓိကယှဉ်ပြိုင်နိုင်စွမ်းကိုမြှင့်တင်ပေးရုံသာမကအရည်အသွေးတိုးတက်မှုနှင့်ပတ်သက်ပြီး ၀ န်ထမ်းအားလုံး၏ စိတ်အားထက်သန်မှုကိုလည်းတိုးတက်စေခဲ့သည်။ အနာဂတ်တွင်“ ကမ္ဘာ့အရည်အသွေးထိန်းချုပ်မှုစနစ်” ကိုစဉ်ဆက်မပြတ်အကောင်အထည်ဖော်ခြင်းဖြင့် Chery သည် နိုင်ငံတကာကို ပိုမို ထိုးဖောက်နိုင်ပြီး ဆုတံဆိပ် များပိုမိုရရှိလိမ့်မည်ဟုယုံကြည်ပါသည်။ 


 #CheryMyanmar #SuperSevenStars 




က္က