သင့်စားတဲ့အစားအစာကလည်း သင့်ဆံပင်နဲ့ ဦးရေပြားကို သက်ရောက်ပါတယ်။
Thurein Tun
 

၁ - ဘီး

အသက် ၄၀ ကျော်ရင် ဆံပင်နဲ့ ဦးရေပြားဟာ သာမန်ထက်ကို ပိုဂရုစိုက်ရတော့မှာဖြစ်ပါတယ်။ ဆံပင်နဲ့ နေ့တိုင်းထိတွေ့မယ့် ဘီးကို ကြုံရာဆိုင်က ဝယ်ထားတဲ့ ပလတ်စတစ်ဘီးသုံးတာမျိုး လုံးဝမပြုလုပ်ပါနဲ့တော့။

၂ - နေ့စဉ်ခေါင်းလျှော်ခြင်း

 

အထူးသဖြင့် အမျိုးသားတွေ လုပ်တတ်ကြပါတယ်။ နေ့စဉ်ခေါင်းကိုရေလောင်းချိုးတာ၊ နေ့စဉ်ခေါင်းလျှော်တာတွေ ဖြစ်ပါတယ်။ ဆံပင်သားတွေဟာ ခြောက်သွေ့ပြီး ကျန်းမာရေးအတွက်လည်း မကောင်းပါဘူး။

၃ - Conditioner

 

Conditioner ကိုလည်းအရင်ကထက် ပိုသုံးပေးပါ။

၄ - သဘာဝပုံစံ

 

ငယ်ငယ်တုန်းကလို တမင်တကာ ပုံသွင်းယူထားတဲ့ပုံထက် နဂိုအရှိတိုင်းကို မသိမသာပြင်ထားတဲ့ ပုံမျိုးကကောင်းပါတယ်။ ဖရိုဖရဲ ပုံစံမျိုးက သင့်အသက်ကို ပိုနုသွားစေပါတယ်။

၅ - အစားအသောက်

 

သင်စားတဲ့အစားအစာကလည်း သင့်ဆံပင်နဲ့ ဦးရေပြားကို သက်ရောက်ပါတယ်။ အသားငါး၊ဟင်းသီးဟင်းရွက်တို့ကို အာဟာရမျှတစွာ စားသုံးပေးဖို့လိုပါတယ်။

Photos & Source: Prevention


Author


က္က