လုပ်ငန်းခွင်မှာ ပြဿနာပေါ်လာလို့ ဒီပြဿနာအတွက်အပြစ်တင်ခံရတော့မယ်ဆိုရင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲ။
လူတိုင်းလူတိုင်းမှားတတ်ကြပါတယ်။ ဒါပေမဲ့ ဝန်ထမ်းကောင်းတစ်ယောက်ဆိုရင် အမှားအတွက်ကို တောင်းပန်တယ်။ ဒီအမှားကနေသင်ခန်းစာယူတယ်။ ခပ်ညံ့ညံ့လူတွေကတော့ အမှားကို ဖုံးထားမယ်။ သူများအပေါ်အပြစ်ကို ပုံချတတ်တယ်။
နေ့စဉ်တွေ့ကြုံနေရတဲ့ ပြဿနာတွေကို ဖြေရှင်းနိုင်ဖို့ နည်းလမ်းတစ်ချို့ကို ဝေမျှပေးလိုက်ပါတယ်။
အတတ်နိုင်ဆုံးတိကျပြတ်သားပါ
ရိပ်ဖမ်းသံဖမ်း တောင်းပန်တာဟာ တစ်ခါတစ်ရံမှာ မတောင်းပန်ဘဲနေတာထက် ပိုပြီးဆိုးသွားတတ်ပါတယ်။ ကိုယ့်အမှားအတွက်တောင်းပန်သလိုလိုနဲ့ သူများကို အပြစ်တင်တာလည်း မကောင်းတဲ့အပြုအမူတစ်ခုပါပဲ။ ဖြစ်ခဲ့သမျှအတွက် တာဝန်ယူပါ။ ဆင်ခြေပေးဖို့အတွက် တောင်းပန်တာမျိုး မလုပ်ပါနဲ့။
ပြဿနာကို ဘယ်လိုဖြေရှင်းထားလဲဆိုတာ ရှင်းပြပါ
ပြဿနာကို ဘယ်လိုဖြေရှင်းထားလဲဆိုတာ ရှင်းပြပါ
ပြင်လို့မရတဲ့ ပြဿနာဆိုတာ အလွန်ရှားပါတယ်။ ပြဿနာတွေကို ဖြေရှင်းဖို့ ဆောင်ရွက်တာနဲ့ လိုအပ်တာတွေလုပ်မယ်ဆိုရင် အခြားသူတွေ စိတ်ဆိုးတာလည်း သက်သာမယ်။ သင့်တောင်းပန်မှုကြောင့်လည်း နာမည်ကောင်းရမယ်။ အမှားပြင်ဆင်ဖို့ မစဉ်းစားထားဘဲ တောင်းပန်တာလည်း အလကားပါပဲ။
ပြဿနာကိုဖြေရှင်းပြီးရင် ထားလိုက်ပါတော့
ပြဿနာကိုဖြေရှင်းပြီးရင် ထားလိုက်ပါတော့
ဖြစ်သွားတဲ့ပြဿနာတွေကို ဖြေရှင်းပြီးပြီ၊ တတ်နိုင်သမျှ ကျေပွန်အောင် ကြိုးစားပြီးပြီဆိုရင် အဲဒီပြဿနာအကြောင်းဘာမှပြောမနေပါနဲ့တော့။ အပြစ်ပြောမိတယ်ဆိုလည်း ထိုလူကိုတောင်းပန်ပြီး နွေးနွေးထွေးထွေးဆက်ဆံလိုက်ပါ။ ဒီအမှားအတွက် မတောင်းပန်မီ အရေးကြီးတဲ့အချက်တွေကိုလည်း ကြိုတင်စဉ်းစားထားပါ။
Source : Reader's Digest